تلاش شهرداري تبريز براي كسب عنوان هشتمي

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

تلاش شهرداري تبريز براي كسب عنوان هشتمي
بازديد : 1071

آپ 98 ,  آپلود عکس , آپلود رایگان , آپلود نامحدود , آپلود لینک مستقیم , آپلود فایل , اشتراک فایل , اشتراک عکس , آپلود مجانی , آپلود مجانی عکس , آپلود مجانی فایل , آپلود رایگان , آپلود رایگان عکس , آپلود رایگان فایل , بهترین آپلود سنتر , بهترین سایت آپلود تلاش شهرداری تبریزبرای كسب عنوان هشتمی
تبریز- رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های كشور عصر فردا یكشنبه با برگزاری هفت دیدار همزمان در هفت شهر كشور دنبال می شود و شهرداری تبریز در این هفته برای كسب عنوان هشتمی جدولبه مصاف هاوش گنبد می رود.
در دیدارهای هفته بیست و ششم و پایانی این رقابت ها كه در شهرهای تهران، تبریز، آمل، كاشان، اصفهان، مشهد و كرمان برگزار می شود، تیم شهرداری تبریز در سالن اقدمی تبریز میزبان هاوش گنبد است.
البته شهرداری تبریز اولین حضور خوددر لیگ برتر را در فصل جاری تجربه كرد و قرار گرفتن در رده هشتم جدول كارنامه بدی برای این تیم نیست، اما می توانست بهتر از اینهاهم باشد.
هاوش گنبد حریف این هفته شهرداری تبریز كه یكی از تیم های خوب والیبالكشور محسوب می شود در دیدار رفت در گنبد با نتیجه سه بر صفر (25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 21) موفق به شكست دادن شهرداری شده بود. این تیم هم اكنون با 40 امتیاز از 24 بازی و هم امتیاز با تیم گیتی پسند در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته و با انجام بازی های این هفته وبازی معوقه هفته شانزدهم، صعود یك پله ای این تیم در جدول و قرار گرفتندر رده ششم محتمل خواهد بود. اما شهرداری نیز با برتری در این بازی و همچنین بازی معوقه هفته شانزدهم مقابل مناطق نفت خیز جنوب می تواند لیگ را با عنوان هشتمی به پایان برد. شهرداری تبریز در 24 بازی گذشته 10 بار مقابل حریفان به برتری رسیده و 14 بار نیز نتیجه راواگذار كرده است و از مجموع 90 گیمی كه انجام داده در 41 گیم صاحب برتری شده و در 49 گیم بازنده از زمین خارجشده است. هاوش گنبد نیز تاكنون 12 بار در بازی ها به برتری رسیده و 12 بار نیز بازنده شده است و از 96 گیم در 52 گیم صاحب برتری شده و نتیجه 44 گیم را واگذار كرده است و از هر دو حیث تعداد بازی های برده و باخته و گیم های برده و باخته بر شهرداری تبریز برتری دارد. دیدار این دو تیم ساعت 17 فردا یكشنبه در سالن اقدمی تبریز برگزارمی شود و حسین پوركاشیان داور اول و محمد آقایی داور دوم این بازی خواهند بود. در سایر بازی های این هفته و در حساس ترین بازی سایپای صدرنشین در آمل میهمان كاله این شهرخواهد بود كه چشم در جایگاه این تیم دارد. پیكان در تهران به مصاف نوین كشاورز می رود و امید زیادی دارد تا با برتری در این دیدار و توقف سایپا در آمل خود را به صدر جدول نزدیك تر كند. شهرداری ارومیه كه صعودش به مرحلهپلی آف قطعی شده در كرمان كار سختی پیش رو ندارد و به مصاف تیم از پیش سقوط كرده این شهر می رود. میزان خراسان رضوی نیز با آلومینیوم المهدی بندرعباس و گیتی پسند با تیم سقوط كرده مناطق نفت خیز جنوبدیگر بازی های این هفته را برگزار می كنند. مسابقات مرحله پلی آف با حضور چهار تیم سایپا، پیكان، كاله و شهرداری ارومیه از هفته آینده برگزار می شود و تیم های دیگر برای تعیین جایگاه نهایی خود در لیگ برترسال 90 یك مسابقه رفت و برگشت برگزار می كنند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف